Saturday, January 19, 2008

یاد من



ساعت زنگ زده دیگه زنگ نمیزنه ! چون زنگاشو زده

بلا روزگاریه عاشقی !
یادتون میاد روزی که بهروز وثوقی اینو میگفت ؟
کی مقصره ؟ مجید ؟ حبیب ؟ علی حاتمی ؟ مالنا ؟ رنتا؟ کسی که تمام اون مدت با دچرخش عاشق مالنا بود بی ادعا ؟ من ؟
یادش بخیر ... محسن رو نمیشناسین . سالها پیش دوستم بود از بچه های آمل . با هم رفتیم "خش واش " . میگفت : "واسه من ، جمعه ، جمعه آقامه ، شنبه، شنبه آقام " عاشق دختر همسایه بود و ...
امشب شب عاشوراست ! یاد مادرجون بخیر که میگفت " سال دیگه یه فرش 12 متری نذر امام حسین " ، یاد علاءدین وسط خونه بخیر ، یاد کرسی اون یکی مادر جون ، یاد من ... یاد بهزاد بخیر

پیوست : این عکس ؟ شما نمیدنین اینا کین ! یاد اون روزا بخیر ... هر چی که اسمش هست ! دوستی ! نمیس؟ عشق؟ هر چی که هست !
یادش بخیر .فکر نمیکنم کسی بفهمه ولی یادش بخیر

گقتا ز مهر ورزان رسم وفا بیاموز **** گفتا زمهر رویان ، اینکار کمتر آید

پیوست : دلم برای خارجی ها میسوزد که معنی این گفتار را نمیفهمند ... روزی شاید درکش کنند. آمین

1 Comments:

At 26 January, 2008 02:34, Blogger Unknown said...

SALAM amoo Behzad. manam. Jamshid Abdoli.
baba ajab blog e faali dari
chera inghadr hamgini ? to ke khande azat door nemishod????????

 

Post a Comment

<< Home