Sunday, December 23, 2007

انواع مهمانی های ایرانی


پسر ، آدم باید مواظب باشه حتی وقتی تو اینترنت و حتی اگربیشتر برای خانواده مینویسه . نه بابا بچه ها! اگر پست های من بعد از مهمونیهای ایرونی رو ببینین (از همون 2 سال و اندی پیش! )من همیشه یک همچین گله ای رو کردم . از نظر من نبودن رابطه خیلی بهتر از داشتن یک رابطه ناسالمه . و رابطه ناسالم چیزی است که بر پایه مفاهیم انسان دوستی (رفاقت و وفا و ...) استوار نباشه .
خلاصه دوستان از این تلخ گوشتی بنده با مهربانی میگذرند به امید خدا !

و به طور مشخص "مهمانی های ایرانی " به چند دسته تقسیم بندی میشوند :

1-"مهمانی های غیر خودمانی ایرانی" مهمانی هایی هستند که انسان 3 نفر را میشناسد و 300 نفر را نمیشناسد و همه هم ایرانی هستند .
در اینگونه مهمانی ها اگر مشروب باشد ، انسان آن 3 دوست را هم از دست میدهد ، کتکی مفصل میخورد همراه با چند فحش به عمق پدر پدربزرگ و احتمالا نتیجه نوه کوچک هم راجع به اتفاقات مهمانی میشنود. و همه با هم ( بدون شما! ) به شما میخندند.
و اما اگر مشروب نباشد ، انسان مانند مادر مرده ای که میخواهد جلوی بچه ای کوچک خودش را خوب جلوه دهد باید 4-5 ساعت روی صندلی بنشیند ( یا گاهی که میزبان می آید ، قری زوری بدهد ) و لبخند های مصنوعی هدیه کند . و معمولا قبل از خوردن کیک بهانه ای آورده ، متواری گردد.

اصولا اثرات مخرب بودن در مهمانی نوع اول به اندازه چند بمب احمدی نژادی است و اصلا توصیه نمیشود.

2-"مهمانی های خودمانی ایرانی " معمولا از حداکثر 8-9 نفر تشکیل میشود که همه هم را میشناسند .

که در اینگونه مهمانی ها انسان باید قبلش فکر کند که مهمانی چه کسی است . اگر آدمها این فوت کوزه گری را ندانند یا یه آن عمل نکنند ، معمولا 7-8 تا از آن 8-9 دوست پریده اند . حال اگر انسان از قدرت فکر بهره جوید ، یا مانند همان مادر مرده مینشیند (این دفعه یک مادر مرده واقعی ) و از شدت بیمزگی و بیحوصلگی میمیرد همانجا و یا مست و خوشحال به خانه میرود.

این مهمانی گاهی مانند بمب خاتمی است که بخارش از بخار دهن من در تابستان هم کمتر است یا به اندازه 5 بمب احمدی نژادی است که بی تناسب با عملکرد تمام جمع و دوستی ها را فوت مینماید . این نوع مهمانی برای ایرانیهای عزیز با در نظر گرفتن "فوت کوزه گری " توصیه میشود .

3-"مهمانی های دیگر ایرانی " مهمانی هایی هستند که خارجی میباشند !

در این مهمانی شما باز هم 3 نفر را میشناسید و 300 نفر را نمیشناسید ولی این 303 نفر خارجی هستند. (شاید چند نفر ایرانی هم باشند ) . بستگی به قدرت پذیرش فرهنگهای مختلف شما ، اتفاقهای متفاوتی میافتد . اگر "نژاد پرست " باشید ، چند دوست پیدا میکنید که به آنها ثابت کنید شما "نژاد پرست " نیستید. اگر "آنارشیست" باشید ، خیلی دوست پیدا میکنید بیخودی ! و اگر هم مست باشید ، دوست دختر پیدا میکنید ! اگر هیچکدام نباشید ، با هیپ هاپ ، یا سالسا ، و یا یک موزیکی ( حتی کلاسیک ) یا میرقصید ، یا مینوشید و میروید منزل و میخوابید !

در این نوع مهمانی از هیچ نوع بمب ایرانی استفاده نمیشود . دلیل آن هم سیاسی نیست. بمب های احمدی نژادی و خاتمی ای یا شور هستند و یا بی نمک ! این نوع مهمانی از بمب " لاس و گاسی " استفاده میکند که میگوید "آنچه در وگاس اتفاق میافتد ، در وگاس هم میماند. " بنابراین هر کاری بکنید در همانجا زنده به گور میشود کارتان.

به همه دوستان بدون هیچ نگرانی رفتن به این نوع مهمانی توصیه میشود . در بدترین حالت عزب (برای آقایان خوشتیپ ) و یا بی دوست پسر (معنی لغتی را نمیدانستن برای خانمهای خوشگل ) هستید ، و میمانید.

اشاره میشود که این توصیه ها با " گارانتی همیشگی "ارایه میشود و در همه دورانها هم صادق میباشد . (مستقل از زمان و مکان) . قابل توجه آقای مارکز: ایشان میتوانند در مورد مهمانیهای ایرانی هم شاهکار بنویسند چون خصوصیات استفلال از مکان و زمان را داراست.)
اشاره ای دیگر این است که این نکته ها با توجه به تجربه های خفن اینجانب تهیه گشته



0 Comments:

Post a Comment

<< Home