Saturday, January 06, 2007

My Problem

آقا این مشکلات کاری اینجام دست از سر من بر نمیداره ! تنها تفاوتش اینه که قبلا باهاشون میجنگیدم و الان به هیچ می انگارمشون . امیدوارم دوست عزیزم از دستم ناراحت نشه ولی واقعا فلسفه الان زندگیم اجازه کنار اومدن با اینچنین مسائلی رو بهم نمیده
البته من همیشه پروژه هام رو سر وقت و کامل تموم میکنم ولی اولین چیزی که برام مهمه در حال حاضر شخصیتمه که دوست ندارم خیلی راحت زیر سوال بره . حتی اگه از طرف یه دوست عزیز باشه
بنابراین با اینکه لحن ایمیلم بسیار تند بود و سلسله مراتب رو رعایت نکردم ( که از این بابت از اون یکی دوستم که شدیدا بهش مدیونم عذر میخوام) ولی لازم بود که از خودم تا حدی دفاع کنم
پروژه رو کامل کامل انجام میدم و میرم ازش بیرون، نگران نباش مدیر جان عزیزتر از جان (و بهترین دوستم) و واسم ناز نکن ! دیگه

---------------------------------------------------------------------------------------------
جالب اینجاست که بعد از ساعتی چانه زدن بازهم فکر کرد که این مسائل مهم نیست این دوست ما

0 Comments:

Post a Comment

<< Home