Friday, December 29, 2006

یلدا بازی

از مهدی عزیز که قابل دونست منو و دعوتم کرد به یلدا بازی خیلی ممنونم. میدونم که از یلدا خیلی گذشته ولی من دیر دعوت شدم خوب چیکار کنم؟
1.
است Sonny Corleone بهترین کاراکتری که دوست دارم
احساس نزدیکی عجیبی به این آدم میکنم و فکر میکنم شخصیت نزدیکی داریم
2.
تو دوستیام صفر و یکم . یعنی تعریفم از دوستی اینه که یا دوستم هستی یا نیستی ! واسه همینم هیچوقت خیلی دوست ندارم . به همه درود میگم و میخندم ولی اگه از کسی خوشم نیاد خیلی ضایع معلوم میشه. البته گیجی هم تازگیها بهش اضافه شده و خیلیا اصلا به یادم نمیان !!! این دیگه ناجوره
3.
همه غذاها رو دوست دارم بجز لوبیا پلو (از اون لوبیا سبزا) از وقتی اومدم اینجا دوتا دیگم اضافه شده! از سوشی و اختاپوس هم خوشم نمیاد . چیه مردم اختاپوس میخورن ! ای بابا
4.
یه کوه از خونمون معلومه (همون کوهه تو سیاتل) که میتونم ساعتها تنهاییمو باهاش قسمت کنم و به ابرایی که از روش رد میشن لاس بزنم . منو یاد دماوند میندازه و بابا که هردفه از رو پل سیدخندان رد میشدیم و دماوند و میدید کلی ذوق میکرد و هممونم هورا میکشیدیم
5.
همه تو دوران بچگیشون شیطونی کردن ولی من شورشو درآوردم. واسه همین اصلا از شخصیت گذشتم واستون حرفی نمیزنم که اوضاع خیلی بیریخت میشه . تا آخردبیرستانم با اینکه خیلی شیطونی کردم ولی درسمم خوندم . تو دانشگاه شیطونی و پارتی و ... هزار برابر شد و کارم اومد روش ! پس بیخیال درس شدم
همینی که میبینین شد
منم هیشکی رو ندارم که دعوتش کنم . کلی گشتم . همه دعوت شدن ! هوراااااا بازم من آخر شدم . فکر کردی الکیه؟

2 Comments:

At 29 December, 2006 23:32, Blogger MehdiMK said...

bebinam yani to ham mesle Sonny poshte sare zanet cheat mikoni? oonam too khooneye babat? :D

 
At 30 December, 2006 09:57, Blogger A simple child said...

Avazesh az khaharam defa mikonam! zanam khaharam dashte bashe ghol midam azash yekam defa konam! moamele ghaboole?

 

Post a Comment

<< Home