Saturday, February 23, 2008

خرید


الهی ! این هوا را هر روز گرمتر کن و پولی به من بده که هر روز بروم خرید ! دیدی هم بزنم . و حالش را ببرم
آمین

به خودم گفتم باید حتما برم و یک لباس خوب برای آبجی بخرم . اولین جایی که رفتم" آرمانی" بود که با همون اعتماد بنفسی که رفته بودم توش ، اومدم بیرون و اصلن هم به روی خودم نیاوردم .
این مساله در مورد "تامی " ، "زارا" ، "ار و دبیلو " و ... تکرار شد تا گذرم به "وینرز" رسید و 3 ساعت اونجا بودم . آخرشم به این نتیجه رسیدم که خرید برای دخترا سخته و 2 تا شلوار واسه خودم خریدم و اومدم بیرون .
داشتم به سمت اسکای ترین میرفتم که "مکس " رو دیدم حراجه . گفتم واسه بابا مگه میشه کمتر از "مکس " گرفت ؟
یه 50 دلار دیگه واسه خودم خرید کردم و خوشحال و خندان برگشتم خونه الان در خدمت شمام

2 Comments:

At 24 February, 2008 03:21, Anonymous Anonymous said...

خدمت از ماست

 
At 02 March, 2008 11:04, Blogger MehdiMK said...

khaharet chi shod pas? dar zemn az Armani kharid nakon hichvaght. badan bet migam chera

 

Post a Comment

<< Home