Saturday, February 09, 2008

دروغهای ثبت شده در تاریخ

با دوستی سخنی به میان آمد از دوران انقلاب ! من چند ماهم بود و آن دوست نبودند . با ایشان موافق نیستم که چون ما نبودیم ، به ما هم ربطی ندارد و به قول معروف " ما که جستیم ، ملخک ! "
مستقیم ترین نتیجه انقلاب این است که سالهاست از خانه و کاشانه بدوریم ...
سخنرانی آقای خمینی در بهشت زهرا نمونه ایست که من معمولا برای اثبات بیگناهی مردمی میاورم که در تاریخ بارها و بارها بخاطر خودباوری بیش از حد سرشان کلاه های عجیب و غریب رفته است.
مسلم است که این ویدئو فقط برای شنیدن حرفهایی است که خیلی از ما نشنیدیم . حرفهایی که از دید من دلایل انقلاب را بهتر نشان میدهند . با خیلی از مونتاژها موافق نیستم البته

فردا شب ، شب شعر است در اس اف یو از ساعت 5 تا 8 شب . من در جلسه خواهم بود ولی خیلی دوست داشتم که بودم .
خوش بگذرد


0 Comments:

Post a Comment

<< Home