Saturday, September 15, 2007

Every sin leaves a mark



شخصیتی که نتونستم درک کنم "سوزانا " نبود ! " ژان پیر" " بود. حتی "لوک " روهم درک میکنم ولی او را نه ...
در مورد "برای عشقمان " حرف میزنم .
امشب "وعده های شرقی "ا رو دیدم .(مهدی به داد ترجمه رسید ) البته منو چه به نقد ولی از نظر من فیلمنامه خیلی خوب نبود و حتی کارگردان هم خیلی قوی نبود. بسیاری از اتفاقات هم قابل پیش بینی بود و هم کلیشه ای.
دلیل انسان دوستانه زنی برای حفظ یک کودک . تحت تاثیر قرار گرفتن یک جاسوس با دلیلی بی اهمیت به نام "سن" قربانی . خشونت بیمورد و غیر واقعی و ضعیف بودن بسیاری از شخصیتها مثل جوان ابتدای فیلم یا حتی "راننده" که مثل "راکی " هی چاقو میخورد و بازم میجنگد و ... ، از نظر من باعث انتقادهای فراوانی میشه از طرف منتقدانی مانند راجر ایبرت که به این مسائل خیلی حساسند.
با تمام این حرفها ساختار فیلم از بسیاری از فیلمهایی که من امسال دیدم قوی تر بود و چون داستان به "پدرخوانده " نزدیک است و پدرخوانده هم ،هم از نظر فیلم نامه و هم شخصیت پردازی ( سانی ؟ پدرخوانده ؟ مایکل ؟ ... ) به جرات قویترین فیلم تاریخ است ، کار "کرانبرگ" را بسیر مشکل کرده است.
البته دوباره! من رو چه به نقد.

1 Comments:

At 15 September, 2007 17:05, Blogger MehdiMK said...

هه هه. ترجمه درستش بايد وعده های شرقی باشه چون درباره وعده هاييه که به اون دختره می دن که از روسيه بياد انگليس ولی بدبخت می شه...

 

Post a Comment

<< Home