Sunday, February 11, 2007

سوالهای به ظاهر مهم

شاهین عزیز پستی گذاشته که منو به فکر فرو برده .
سوال بسیار مهمی که پرسیده شده جمله " به کجا داریم می‌رویم ؟" است . فکر میکنم بد نباشه که بازهم با دقت واقعیتهایی رو که شاهین بهشون اشاره کرده رو بخونم و سعی کنم به سوال پاسخ بدم .
دوستی اشاره ای داشت به این نکته که نه تنها هدف وسیله رو توجیه نمیکنه بلکه هدف به خودی خود مساله ارزشمندی نیست ، بلکه مقدار تلاشی که انجام میشه ارزش هدف را نعیین میکنه . خوبی یا بدی ( نوع) هدف مساله ای است که در گیر و دار عرف فرهنگ یک جامعه به اون پرداخته میشه .
حالا این چه ربطی به سوال دارد؟ به نظر من خود سوال هدف ما رو بررسی میکنه ولی من سوالی از خودم دارم که مهمتر است و اینه که به هر کجا ما میخوام برم ، برم! آ یا برای زسیدن به اون به اندازه کافی تلاش میکنم ؟
جواب رو نمی دونم . اگه حتی بتونم سعی هم بکنم کافی است .
برای اینم که خستگیم دربره به صحبتهای عمو احمدی گوش میکنم که نیما لینکشو واسم فرستاده . 100 آفرین به این دانشمندان هسته ای مملکت اسلامیمون! به به

0 Comments:

Post a Comment

<< Home