Sunday, November 19, 2006

رشد جمعیت در ایران

یکی از دلایلی که با عمو احمدی حال نه چندان اساسی میکنم ؛ حماقت محض جناب است ! در مقاله ای که در روزنامه همبستگی چاب شده یکی از نزدیکان احمدی نزاد از سخنان دوباره او در مورد تغییر شاخص جمعیتی ایران دفاع و تاکید کرده که گروهی مشغول بررسی موضوع هستند.
این مساله از 2 جهت قابل فکر است: در ابتدا نشان میدهد که اقای احمدب نزاد نه از سر نادانی , بلکه از سر بیسوادی و تربیت دینی مطلق ( که تاکید بر درست بودن نظر شخص به هر قیمتی دارد) به اینگونه رفتارها و گفتارها دست میزند و دلیل دوم که به نظر من از دلیل قبلی بسیاز تاسف بار تر است ؛ بستن چشم خود به عمد است تا به مشکلات عمیق ایران زمین و ایرانیان بیافزاید. دقت کنیم که بسیاری از مردمان اهل فکر و تحلیل نیستند و گلایه ای هم از ایشان نیست. چرا که شاید قرنها از موهبت داشتن سواد و حتی از فکر کردن محروم بوده اند و بخاطر رهایی از این وضعیت اسفبار به هر ریسمانی چنگی میزنند .
شرایط فعلی که 11.2% نرخ بیکاری در کشور وجود دارد و 40% از جمعیت زیر خط فقر زندگی میگذرانند و 13.5 % تورم در کشور زندگی را جهنم کرده است , به نظرمیرسد که راه حل عمو احمدی نه از روی عشق به میهن یا تفکر بلکه از روی عناد با ایران زمین و لجاجت بازی بچگانه با رقبا پیشنهاد شده است
امید دارم مردم کمی بیشتر فکر کنند
منابع:
The World fact book from CIA (I can't put the link because of the filtering)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home