Sunday, August 31, 2008

BRT


استادی جدایی اجباری زن و مرد در مکانهای عمومی را به جدایی حیوانات توی باغ وحش -در روز- در فصل جفتگیری تشبیه کرده بود و چه خجسته که این جداسازی در دومین روز دانشگاه من در سال ۷۵ رخ داد.

زمانی که {دکتر} قالیباف ؛ {سردار} قالیباف بود از دستپختشون خوردم ! و ایران هم که بودم با اینکه بزرگراههای جدید زیادی تو تهران دیدم ولی به نظرم همه چیز بهم ریخته تر بود.
سوار اتوبوسم که شدم بازهم جدا بود و پسری رو دیدم که برای همه خانمها بوس میفرستاد از همان جلو ! اینها میوه حیوان انگاشتن ایرانیان است ولی شنیدم تازگیها کمتر خانمها و آقایون رو از هم جدا میکنند تو اتوبوس.

فرخنده باشد این پیشرفت ملی اگر درست باشد

پینوشت: یاسر جان باور کن سعی میکنم راجع به ایران ننویسم ولی آخه بعضی وقتها راه نداره. بابا اتوبوس تندرو درست کردن آخه کجا میخواد بره؟ عکس رو نگاه کن داداش من

0 Comments:

Post a Comment

<< Home