Thursday, August 02, 2007

پدر



بهترین هدیه ای که میتونم بهت بدم همو چیزیه که وجودت بهم میده . "امید ".
آدم بدون امید و آرزو به پوچی میرسه .

همیشه گفتم که روز تولد آدم بهترین روز آدم باید باشه . امیدوارم برای شمام همین باشه .

زندگی رو هم خود آدم میسازه
این نظر منه

البته نمیخوام توجیه کنم که تولدت رو دیر تبریک گفتم که هیچ چیزی مهم تر از اون نیست . ولی اگر دیروز هم با شما حرف میزدم همین ها رو میگفتم .
تولدت مبارک

خیلی دوست دارم که سالهای سال زنده باشی ولی "سلامت" ! و گفتم که اگر همین طور پیش بری این موهبت ارزشمند رو از دست میدی . آدم تا وقتی سلامت و سرپاست باید زندگی کنه.
پیری و جوانی زمان ندارن . هر وقت سرزنده باشی جوانی و برعکسش پیریه !

عطار میگه :

چون روزی و عمر بیش و کم نتوان کرد ====== دل را به کم و بیش دژم نتوان کرد
کار من و تو جنان که رای من و تست ====== از موم بدست خویش هم نتوان کرد

بشین
یه کاغذ بردار
10 تا کاری رو که ازشون لذت میبری بنویس
یادشون بگیر
لذت ببر

0 Comments:

Post a Comment

<< Home