Sunday, July 22, 2007

حسنی نگو طلا بگو

از این حسنی دسته گل خوشم میاد ! خداییش تو اون مملکت کمتر کسی میتونه با این جسارت حرف بزنه . البته یادمه آقای آقاجاری میگفت : حرف زدن اینجا خیلی خیلی سخت نیست ! باید ببینی بعدش چی میشه !
من که خودم سالها "حاج آقا ببخشید ! جناب سرهنگ غلط کردمم ! به خدا من با اون کاری ندیرم ! داشتیم رد میدیم از خیابون و ..." به راه بود . با همه "اهن و تالاپیم " که میکنم ، تو ایران که مثل موش بودم و فرارم کردم . یادم نمیرود زمانی را که با گروهی دوست بسیار خوب در خانه پویا بودیم و به جرم سوال کردن اینکه " حکم ورود به خانه دارید؟ " آنقدر کتک خوردم که تا چند روز یارای راه رفتن نبود ! (یکی از خاطرات شیرین ایران ! )یاد اینهم به خیر باد

ببینید و حال کنید
بقیه را هم ببینید 1 و 2 و 3 و 4

این آقای رادان خداییش نمونه بارز رییس پلیس دولت جناب اینقدی نژاد است.
از امروز هم که با شدت گرفتن برخوردها در ایران باید خواند:
درگذشت مرحوم / مرحومه "زندگی " عزیز را به همه ایرانیان تسلیت عرض میکنیم. به قول خبرچین ، برای یک لحظه نفس کشیدن کجا برویم؟
همه باورمان شد:

اعتراف "جاسوسان" را
اعدام " اراذل و اوباش " را
دستگیری "مزاحمین نوامیس مردم " را

مبارک باشد این " امنیت اجتماعی"
به قول فرانسویا : سلوت سردار


2 Comments:

At 24 July, 2007 13:38, Anonymous Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=lh8TsFn1O6k

 
At 25 July, 2007 01:34, Blogger Unknown said...

Salam Behzad jan,
khoobi? nemidoonam midooni ya na vali ba inke khabare badie bayad behet begam ke pedare hamid fot karde va hamid ta akhare july tehrane. ama badazin khabare bad begam ke baba kheili delmoon tangete pesar. rastesh commentiro ke hads zade boodi ta vaghti man dota bache nadashte basham gharar nist hamdigaro bebinim ro ke didam pishe khodam goftam ye comment bezaram ke ghalat kardi har joor shode bayad gharar bezarim bebinim hamdigaro. yani to in donya ye jayee peida nemishe ke dota dooste ghadimi betoonan hamdigaro bebinan? behzad jan shomarato bede behet zang bezanam che joorisho dige ba khodet :)) shookhi kardam emailesh kon be shsh54@yahoo.com
felan bye

 

Post a Comment

<< Home