Wednesday, May 30, 2007

انتقاد بجا

بسیار بسیار انتقاد بجایی بود شاهین جان ! چشم

امروز راستی دریافتم که آب من با عربها داخل یک جوب نمیرود که نمیرود ! داوری میکردم برای تفریح که انقدر فحش شنیدم از عربها که ول کردم و آمدم خانه چایی بخورم و قلیانی دود کنم !
اسمش را نژادپرستی بگذارید یا نگذارید من با این عربها مشکل دارم

راستی خیلی بده که نمیتونیم ساده فکر کنیم ! دوستی ماشین بستنی فروشی کرایه کرده ! فکر میکنین چقدر روزی در میاره؟

700$ ناقابل که 30% مال ایشونه و 70% مال صاحب ماشین !بعبارتی 210$ برای 4 ساعت

خیلی خوشم میاد از آدمای خوش فکر

2 Comments:

At 30 May, 2007 22:45, Anonymous Anonymous said...

na baba!!!!! Behzad bia darso mashgho vel konim berim bastani forosh shim...... lol

take a good care!
Haleh

 
At 31 May, 2007 13:00, Anonymous Anonymous said...

agha ma kheili ochiketim, didam dari khon e khodet o kasif mikoni, goftam begam donya arzesh e in hame dargiri fekri o nadare.

 

Post a Comment

<< Home