Tuesday, March 20, 2007

دلهره عجیب قبل از سال تحویل


سی دقیقه به سال تحویل باقی مونده . امروز را به گردش و تفریح و خرید گذراندم .

امیدوارم روزی بشه که تو ایران زرتشتیان و یهودیان و ... (همه آدما) وسط دانشگاه تهران رو ببندن و تو روز ملی خودشون پایکوبی کنند و بقیه ایرانیها تو شادیشون سهیم باشن.
امیدوارم مثل امسال ، سالم باشیم و بتونیم روز قشنگی مثل امروز رو ببینیم.
امیدوارم تو سال 86 بتونیم بیشتر وبیشتر بهم کمک کنیم .
امیدوارم امسال بجای کشتن کفش دوزک خیلی آروم بلندش کنیم و بگذاریمش تو گلدون تو بالکن.
امیدوارم بازم با خوردن یه بستنی و یکدونه شکلات بتونیم بپریم هوا و شادی کنیم .


الان دیگه 20 دقیقه مونده به سال جدید و نوبت آرزو های شخصیه !

امیدوارم رقاص بهتری بشم تو سال جدید و قرام رو ریتم بشه
امیدوارم بتونم تو پارکومتر خالی غریبه های بیشتری پول بندازم.
امیدوارم بتونم دوستایی مثل کوهیار و فرتاش و بهروز و معین و شاهین و نیماها و مهدی و علی و سهیل و نوید و ...(دخترا و خارجیها و بقی دوستای ه ایرونیم رو تو دلم گفتم) رو حفظ کنم.
واسه مامان و بابا و سارای گلم و آقابابا و مادرجون و عمو جواد و خاله مسی و دایی و مهسا و تینای عزیزم و عمه هام و عمو و ... همه و همه سلامتی میکنم و سخت منتظر دیدارشون میمونم.

نوروزتان پیروز

4 Comments:

At 21 March, 2007 08:47, Anonymous Anonymous said...

Omidavarm emsal sale khoobi barat bashe va be har anche ke arezoo dari beresi:) . Omidvaram Mosaferatet be Iran ham kheili khob bashe va behet khosh begzare.
Arezoomande arezoohaye ghashanget Haleh

 
At 22 March, 2007 00:15, Blogger A simple child said...

Mer30 Hale joon :) manam behtarinharo vaseye to nazanin arezoo mikonam :)

 
At 23 March, 2007 04:47, Anonymous Anonymous said...

امیدوارم من هم بتوانم دوستانی مثل شما را که بعد از مدتها پیداشان کردم حفظ کنم

سال خوب و پر از شادی داشته باشی

 
At 25 March, 2007 18:58, Anonymous Anonymous said...

salam behzad,
che arezoohayi kardia,
baba sare khoda ro enghad sholoogh nakon bezar maa arezoohaye mohemtar darim:DD kidding. lol

 

Post a Comment

<< Home