Tuesday, June 27, 2006

مردم جهان عاشق مسوولان ما هستن

مردم جهان عاشق مسوولان ما هستند

یک روزنامه آمریکایی اعلام کرد که احمدی نژاد چهره محبوب جهان عرب است. طی دیداری که دیروز میان آیت الله خامنه ای و احمدی نژاد و رئیس جمهور سنگال برگزار شد، آیت الله خامنه ای اعلام کرد که رئیس جمهور ایران در اجلاس آینده سران آفریقا شرکت می کند. هنوز معلوم نیست ایران از چه راهی می خواهد جزو آفریقا و اتحادیه آفریقا شود. از طرف دیگر آیت الله شاهرودی رئیس قوه قضائیه اعلام کرد که «مردم جهان عاشق مسوولان ما هستند.» احمدی نژاد هم برای اینکه نشان بدهد چرا مسلمانان و اعراب او را دوست دارند و چرا مردم جهان( همه شان و نه حتی اکثرشان!) عاشقش هستند، در دیدار با جرج پاپاندرئو، رئیس سازمان سوسیالیست بین المللی گفت: « آزادیخواهی، جمهوریخواهی و دموکرات بودن پوششی برای سلطه بر ملتهاست.»

نتیجه گیری اخلاقی: دقت کرده اید، هیچ کس نمی گوید مردم ایران رئیس جمهور ایران را دوست دارند، آنها می گویند اعراب و مردم جهان رئیس جمهور ایران را دوست دارند.

چرا مردم جهان عاشق مسوولان ایران هستند؟

اتفاقات 24 ساعت گذشته که نشان می دهد چرا مردم دنیای عرب و جهان عاشق ایران هستند، به شرح زیر اعلام می شود:
- سازمان آب تهران اعلام کرد که در روزهای آینده آب تهران در شرایط بحرانی قرار خواهد گرفت و در تمام مدتی که مردم تهران آب ندارند، اعراب همچنان عاشق مسوولان ایران هستند.

- در هفته گذشته برق خوزستان در شرایط گرمای 53 درجه به مدت ده ساعت قطع شد، در تمام این ده ساعت مردم جهان دیوانه وار عاشق مسوولان ایرانی بودند.

- با افزایش میزان گرانی کالاها، احمدی نژاد اعلام کرد که گرانی ساخته و پرداخته رسانه هاست و یکی از نمایندگان اصولگرای طرفدار رئیس جمهور در مجلس اعلام کرد که از اظهارات رئیس جمهور در مورد گرانی ها متعجب و متاثر شدم... و در تمام مدتی که این نماینده مجلس متعجب و متاثر بود، مردم جهان عاشق مسوولان ایران بودن
د.
- ابراهیم رضوانی، مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران اعلام کرد که طی سال گذشته، یعنی اولین سال حکومت احمدی نژاد، 19 درصد ازدواجها در استان تهران منجر به طلاق شد و رکورد طلاق طی 20 سال گذشته با 85 مورد در روز شکسته شد. نکته مهم این است که احمدی نژاد که محبوبیت خاصی در میان اعراب دارد، در جریان انتخابات اعلام کرده بود که برای کسانی که می خواهند ازدواج کنند از بانک جهانی یا امام رضا وام می گیرد.

- طی هفته گذشته بیست نفر در یک تصادف جاده بیرجند به نهبنادان کشته شدند. این جاده همان جاده ای است که در سال گذشته سه بار در آن تصادفات خونین انجام گرفته و شخص رئیس جمهور که محبوبیت خاصی میان اعراب دارد، دستور داد که چهار وزارتخانه برای جلوگیری از تصادف در همین جاده اقدام کنند.

به نظر شما رئیس جمهور و مسوولان کشوری که این همه اتفاقات جالب در هر روزش می افتد نباید عاشقانه دوست داشت؟

Ebrahim Nabavi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home