Thursday, November 08, 2007

Song of HOPE



دلیل ننوشتن کمبود مطلب نبود بلکه مادر نمیخوانند چند وقتیست اینجا را ! وقتی انگیزه نباشد ، کار تعطیل است .
حرف بسیار است . همخانه عزیز رفتند جای جدید . به سلامت . همخانه جدید از 10 روز دیگر می آیند .
این تازه به دوران رسیدگی من گاهی کسانی را میخنداند که باور نمیکنید .

آگهی داده بودم برای پیدا کردن همخانه . خانمی زنگ زد که من فلانی هستم و تنها اشکالی کوچک این وسط است .
+ چه اشکالی خانم؟
- اشکال خاصی که نیست . من تو "اسکورت سرویس" کار میکنم
+ چی چی سرویس؟ ببخشید من کارتونو متوجه نشدم!
-اامم ، اسکورت دیگه ! تو کار "سرگرم کردن مردمم"
+اا خانم اینکه اشکالی نداره ! کار خوبیم هست

5 دقیقه بعد

+ کاوه؟ کوهیار؟ یکی زنگ زد و گفت تو کار "اسکات" ،"اسک"نمیدونم چی چی کار میکنه ! به نظر دختر خوب و مهربونی میومد. شما میدونین چیه؟ میگفت تو کار سرگرمیه

اینجا بود که همه بچه ها از خنده منفجر شدن ! دیدم خود دخترم خندیدا پشت تلفن

توضیح : خانمهای محترمی که به شغل شریف و مفید جن.. مشغولند ، اگر خیلی کارشان درست باشد "اسکورت" میشوند و شبی 700 -800 دلار کاسبند .بنده بعد از خنده دوستان متوجه شدم

ولی جدی دختر خوبی بود . خیلی صادقانه و مهربانانه سخن گفت . قدرت به مقام و پول نیست . میگویند رعیتی خطایی بزرگ کرد .حاکم او را محاکمه کرد و به اعدام محکوم شد . پای چوبه در حالیکه رعیت هیچ امیدی نداشت ، بخشیده شد . این یعنی قدرت
آن دخترک هم فدرتمند بود چرا که امید را در خودش زنده نگه داشته و خودش را عفو کرده بود . کاری که ما معمولا از انجام آن ناتوانیم.
کتاب جدیدی که میخوانم آخرین کار مارکز است


Labels: , ,

1 Comments:

At 12 November, 2007 01:52, Anonymous Anonymous said...

البته مطمینا نمی‌شه گفت که شغل شریفشان همانیه که شما گفتی ولی خوب در 99 درصد موارد این گونه است

 

Post a Comment

<< Home