Saturday, May 12, 2007

تولد مهدی



الان از تولد مهدی برگشتم . آدمای خوب همیشه اتفاقای خوبم براشون میوفته و تولدش یکی از تولدهای بیاد ماندنی شد .
از اولش بگم که همه کلی خندیدند به تیشرت مسخره بنده کنار "انگلیش بی" در حالیکه من کاپشن خودمو جا گذاشته بودم و میلرزیدم از سرما .
بعدشم که رستوران رابین قرمز رو تبدیل به یک رستوران ایرانی کردیم .
درسته که این دفعه وبلاگمو بیشتر عامیانه مینویسم و به دو دلیل نمیتونم هر چی دوست دارم رو توش بنویسم (1- خانواده میخونن 2- معلومه کی هستم بر خلاف سالهای گذشته ) ولی به دو دلیلم از اسین وضع راضیم ( 1- چون دوستانم در ایران میخوننش 2- دوستان عزیزی اینجا پیدا میکنم )
مثالش خیلی برام هیجان آوره. شاهرخ و الهام یاسر و نسترن و ... میخونن اینجا رو و با هم حرف میزنیم یه جورایی . یاد روزهای خوب و صمیمی که با همه شما دوستای گلم داشتم بخیر و شادی .
اینچام امشب سارای گل و دیدم و چند روز پیش روزبه عزیز و هاله مهربون گفتند که میخونن اینجا رو ... کلی خلاصه مثال دارم .
خیلی جالب بود وقتی که کل کارمند های رابین قرمز اومدن و برای مهدی و مریم که تولدشون بود آواز خوندن. البته راستش من فقط تولدت مبارک و فهمیدم و فقطم همونو خوندم از اول تا آخرش صرف نظر از چیزی که اونها میخوندن .

حیف شد که نتونستم یاسر و شاهرخ و رستم و بهرام و مهراک و وحید و ... رو ببینم تو ایران . ایران و بخاطر خودشو و خانوادمو شماها دوست دارم

به امید دیدار



4 Comments:

At 13 May, 2007 23:40, Blogger iman.ha said...

T-shirt-et aslan maskhare nabood! kheili ham baa haal bood :D

 
At 14 May, 2007 21:54, Anonymous Anonymous said...

Merci Behii joonam. maloome ke mikhoonam ... harchi bishtar mikhoonam bishtar mishnasamet :)

Ghalame zibayyi dari ...
ghorbanat
Haleh

 
At 15 May, 2007 02:40, Anonymous Anonymous said...

Salam Behzad joon
vaghean heif shod ke natoonestam bebinamet
kheili harf dashtam bahat ama shayad ghesmat bar in bood ke natoonim ham dige ro bebinim.
ama harche ke bashe to yeki az behtarin doostami o hamishe doostet dashtam
salamtio shdit arezooye mane.
khosh bashi
ya hagh
yaser

 
At 18 May, 2007 01:13, Blogger sara said...

agha ma kheyli mokhlesim

 

Post a Comment

<< Home