Sunday, July 15, 2007

من ایرانیم



خیلی جالب است آنهایی که تا چندی قبل با لباس نظامی گرد شهر میگشتند ، اکنون کت و شلوار بتن میکنند . ولی جالب تر آنست که سخنانشان هنوز هم یاد روزهای تلخ گدشته را زنده میکند. یادش بخیر وقتی که در نزدیکی کوی صداهایی میامد !
ندیده بگیرید حضور کمرنگ ما را !

امشب "شب فیلم " داشتیم .
از روشنایی بگویم بهتر و زیباتر است . دوستان سوال میکنند از "فروهر" . درست است که این نماد زیبا نشانه زرتشت هم هست ولی باید اشاره کرد که این نماد از دوران مادها ، نماد میهنی بوده است . اعتقاد من این است که همه ما ایرانیان به گونه ای زرتشتی هستیم ولی دلیل "فروهر" گردن من ، ایرانی بودن من است و خوشحالم که این موضوع را باید روزی چند دفعه توضیح بدهم که من " ایرانیم ".
زیباست این جمله
-----------------------------------------
Do you know anything about Farvahar? It's one of the most famous symbols in the world. Since Mesopotamian, Farvahar is the Iran's symbol. After Darius I, it became Zoroastrian symbol too.
Please read more.

1 Comments:

At 15 July, 2007 05:45, Anonymous Anonymous said...

Agha behzad gol salam
Ahvale shoma
dige delemoon vasat tang shode ha.
che khabar
shad o salamat bashi
be omide didar.
yaser

 

Post a Comment

<< Home