Sunday, July 08, 2007

بی ادب شدم من چرا ؟ !ااا. چه زشت !
چی گفتم ؟ نمیدونم !!!

خطر ! توصیه میکنم در دوستی با اینجانب دقت لازم را نمایید
===========
بعدشم مهدی راس میگه ! اگه زرتشتی در سرشماری نبوده ، معنیش اینه که دین رسمی نیست !
مگه دین رسمی نیست؟
میگن که واسه شناسنامه هم مشکل دارن زرتشتیان !
پس چطوری نماینده مجلس دارن ؟ مسلمونا که نمیتونن به نماینده زرتشتیان رای بدن ! من چرت گفتم بابا
===========
همین دیروز داشتم میگفتما ! آقا فقط "بی بی اس" درسته ! آسمون ریسمون بافتن اصلا کار خوبی نیست! اشتباه کردم باید میگفتم حواسم نبود ! لج و لجبازی که نشد کار!!! بحث بی منطق کلا زیاد کردم ! فشار زندگیه دیگه :)
===========
دوستی بعد از مهمانی پرسید:
غذای بسیار خوبی بود ! میخوام برم از مامان نیما تشکر کنم . چی درست کرده بود ؟!؟!؟!؟!
===========
خدا رو شکرنمردیم و دیدیم معین هم سالسا میرقصه !!!
===========
ببینیم چی میشه حالا . اوضاع مقداری زیاد بر وفق مراد نیست

Get this widget | Share | Track details

1 Comments:

At 12 July, 2007 18:12, Anonymous Anonymous said...

mori hamechi raghsid
mori salsa raghid
mori bezi raghsid
mori laleh raghsid
mori yasaman raghsid
mori nima raghsid
mori "un dustaye nima ke nemishnakht" raghsid
mori eine hame raghsid
.
.
.
mori mikhas bekhande
mori khandid :)

 

Post a Comment

<< Home