Tuesday, October 31, 2006

قلاب دارین؟



بوس بوس ! به مامان گلم که واسم لباس بافته و به بابای خوبم که واسم پستشون کرده. باور بکنید یا نه, بوی شماها رو میده ! دیگه نمیگم درک نمیکنم مامانم و وقتی میگه عطر خشک شده بوی مادرجونو میده
سادگی زیباست ... امشب همخونه ایم رفت . ولی منو با دو تا آدم جالب آشنا کرد و رفت
یکیشون که اومده بود دوست بابا الکیش بود و برام تعریف کرد که سالهاست تو چیلیواک (یه شهری همین دور و برا) با پول دولت زندگی میکنه و دومیشم یه سرخپوست زحمتکش و مهربون بود
دوتاییشونو دوست داشتم
با همون کلک قدیمی با هم رفیق شدیم
اگه گفتی ؟
با تعارف یه لیوان چای داغ تو هوای سرد
با آدم فقیره (جیم) راجع به نزدیکی آدما حرف زدم ، که آدما جقدر میتونن خوب باشن . میدونم تکراریه ! ولی راجع به زیبایی قناری با هم حرف زدیم . براش یکم گیتار زدم و برام از آوازایی که تو سرما میخونده تو سرما زیر بارون که گرم شه خوند
سادگی زیباست ... همخونه ایم خیلی ساده بهم گفت که از بودن با من لذت برده و خوشحالم کرد
ساده بهم گفت که داره مامان میشه و دوست پسرش شاید دیگه نخوادش ولی اون میخواد که واسه بچش بجنگه ! دیگه یسگار و مشروب نمیکشه و نمیخوره . به همین سادگی از اینجا شروع کرده
سرخپوست مهربون وقتی داشت میرفت گفت : مرسی , خوش گذشت
ساده بود ولی من صداقتشو حس کردم
آفرین ! با خودم بودم ! آخه یه تغییر خوب کردم . دیگه تو خیالم آدما رو طبقه بندی نمیکنم . امروز تو اتوبوس با یه آدم خیلی زشت تا دم دانشگاه گفتم و خندیدم و لذت بردم . الانم با دو تا آدم خیلی فقیر دوست ساده اما صمیمی شدم . شاید هیچوقت نبینمشون ولی دوسشون دارم
اینجا هالوین ه و آتیش بازی. دارم به آتیش بازی نیگاه میکنم و به پاییز ویوالدی گوش میدم . فراموش نشه که لباسای نومم بغل کردم و منتظرم
منتظر چی ؟ منتظرم 9 ماه دیگه که آلیا بهم زنگ بزنه و برم بچشو بچلونم
هنوزم سادما ولی دلم میخواد مث بچگیام راه برم و بخورم زمین و خودمو مقصر بدونم ! واسه همینم تلاش کنم
دلم یه فیلم خوب میخواد ! بابا مهدی کمکم کن دیگه
بازم میگم . دلم میخواد برم ماهیگیری . قلاب دارین؟
--------------------------------------------------
ps: اون بچه زشته خودمم وقتی هنوز 1 روزمم نشده بود

4 Comments:

At 01 November, 2006 01:46, Anonymous Anonymous said...

آخرین باری که رفتم ماهیگیری تا صبح کنار رود سگ لرز زدیم و هیچی نگرفتیم. دیگه نرفتیم

 
At 01 November, 2006 10:40, Blogger MehdiMK said...

man chekare bidam :D jashnvare nayoomadi dige. hamash ba sorkhpoosta migardi ma ro tahvil nemigiri ;)

 
At 01 November, 2006 22:56, Anonymous Anonymous said...

che loos. grow up!

 
At 02 November, 2006 02:42, Blogger A simple child said...

اره ؟ منم راستش همینطور ! وضعم تو ماهیگیری درامه ! ولی دوست دارم سگ لرزشو . همیشه دوست داشتم ! مثل دردیه که اولای جیم رفتن داره !!!

 

Post a Comment

<< Home