Monday, October 13, 2008

Everybody is a simple child

بذارین ثابت کنم که همه آدما صرفنظر از موقعیت اجتماعی ؛ شغلی ؛ تحصیلی و نژادی مثل یه ؛بچه ساده ؛ میمونن.
امشب شب شکر گذاری بود و ما همگی خونه یکی از بچه های کانادایی دعوت بودیم . آخر شب که دوست من بحث سیاست و پیشه کرد من حوصلم سر رفت و شروع کردم واسه خودم {یک قل دوقل } بازی کردن. دوستم اومد و یگی دیگم کلکل و انداهت و خارجی هام اومدن. از همه نوعم بودیم . بچه های لیسانس ؛ فوق ؛ دگترا ؛ استاد و ... باید میدیدین. همه برگشته بودیم به بچگی . سیاست یهو رفت ! سادگی اومد . استاد دانشگاه کلک میزد که بتونه بدونه از تاس ها رو از لای دستش بندازه اونور !
داشتیم از خنده میمردیم. جای همگی خالی چه بوقلمون و کباب بوقلمونی خوردیم .
راستی سان جون من برگشته . تو پردیس دیدینش ببوسینش و برام برین خواستگاریش :P
Tomorrow is a Thanks giving. Happy thanks giving to all of you. One of my friends invited us to her place to have a turkey. It was fun. One of my friend made a turkey kabab and the host made many different foods. The food was awesome. We started paying a traditional Persian game called "yek ghol, do ghol" . The game is being played by children and everybody tries so hard to pay it in his/her favour. Exacrly like a child. We all want to be a simple child. We just pretend we don't need to!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home