Monday, July 17, 2006

لبنان شده فلسطین، ما تو تهران نشستیم

اسرائیل می خواهد آمریکا را وارد جنگ با ایران، حزب الله، حماس و سوریه کند تا برای خودش امنیت به وجود بیاورد و خودش را حفظ کند. جمهوری اسلامی ایران هم تصمیم گرفته است که لبنانی ها و سوری ها تا آخرین قطره خون در مقابل اسرائیل مقاومت کنند.
مشت زنی به دهان آصفیهمزمان با همین موضوع، آصفی سخنگوی رسمی وزارت خارجه گفت: «موشک و سپاه ایرانی به کمک حزب الله نرفته است.» اما فرمانده سپاه برای زدن مشت محکمی به دهان وزارت خارجه، اعلام کرد: «سرنوشت فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و ایران به هم پیوسته است.» احمدی نژاد نیز برای زدن مشت محکم تری به دهان شخص مذکور گفت: «اگر به سوریه حمله شود، بی پاسخ نمی ماند» رهبری نیز به گروه مشت زنی اضافه شده و اعلام کرد: « حزب الله هرگز خلع سلاح نمی شود.» از سوی دیگر وزیر اطلاعات و رئیس شرکت گاز ایران که با گاز گرفتن عیسی سحرخیز فعالیت خود را چند سال پیش آغاز کرده بود، برای اینکه آصفی مشت آخر را هم بخورد، گفت: « در صورت جنگ با آمریکا تمام منافع این کشور را در تمام جهان مورد هدف قرار خواهیم داد.»
ما اهل کوفه نیستیم، ما اهل بیروت هستیم
\از طرف دیگر، به دنبال اعلام نظام الدین گل حسنی، کنسول ایران در بیروت که دیروزگفته بود «ایرانیان از لبنان جنگ زده خارج شدند.» و همزمان با اعلام این که « پروازهای تهران به بیروت متوقف شد» محمدی، سخنگوی ستاد پاسداشت شهدای جهان اسلام(استشهادیون) اعلام کرد: « 27 نفر در دو گروه آموزش دیده از استشهادیون ایران برای حضور در جبهه های لبنان به این کشور اعزام شدند. اعزام این نیروها کاملا داوطلبانه و با استفاده از قوانین بین المللی در پوشش افراد عادی صورت پذیرفته است.» به دنبال اعزام این گروه از استشهادیون به لبنان، آگاهان نکات زیر را تذکر دادند:
1) چون این افراد به صورت داوطلبانه و براساس تصمیم شخصی می خواهند خودشان و دیگران را منفجر کنند، از مسوولان پلیس لبنان و سوریه و فلسطین و نیروهای نظامی اسرائیل درخواست می شود با این افراد همکاری نموده، با توجه به اینکه غربیه هستند، در خرید اتومبیل و در اختیار قرار دادن مترجم و پیدا کردن محل مناسب برای انفجار با این برادران همکاری نمایند.
2) چون این افراد شخصا تصمیم گرفته اند که خودشان و دیگران را منفجر نمایند، نیروهای امنیتی اسرائیل و لبنان حق دخالت در مسائل شخصی آنان را ندارند.
3) چون این افراد به صورت داوطلبانه و با استفاده از قوانین بین المللی قصد دارند بصورت کاملا صلح آمیز اقدام به کشتن خود و دیگران نمایند، دولت ایران مسوولیتی در قبال اعمال این افراد ندارد و صرفا در صورتی که آنان به عنوان ایرانی نیازی به پول یا ماشین یا مواد منفجره داشته باشند، با آنان در حد رفع نیاز همکاری می کند. لذا از کسانی که قرار است منفجر شوند، دعوت می شود مکان عملیات را خلوت نکنند که این برادراان داوطلب که با استفاده از قوانین بین المللی قصد کشتن خودشان و دیگران را دارند، عملیات شان را با موفقیت انجام دهند.
4) با توجه به اینکه این افراد در پوشش اشخاص عادی برای عملیات استشهادی می روند، از فروشندگان بمب، ساعت، اتومبیل درخواست می شود که ضمن دادن تخفیف در قیمت، به این افراد به عنوان ایرانیان کاملا مستقل نگاه کنند. و برای احترام به فرهنگ ایرانی امکان انفجار سریع آنان را فراهم نمایند.
, Ebrahim Nabavi

0 Comments:

Post a Comment

<< Home